Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Idea Groupi sisuturundusjuht on Kuldar Kullasepp
Idea Group täiendab oma sisuturunduse meeskonda ning sellega seoses alustas tiimi juhina tööd 11 aastat töötanud Postimehe eriprojektide juhina töötanud Kuldar Kullasepp.
Kuldar Kullasepp
Kuldar Kullasepp on 11 aastat töötanud Postimehe eriprojektide juhina, mille jooksul juhtinud sadade eritrükiste koostamist ja levitamist Eesti suurima päevalehe vahel. Online-meedia olulisuse kasvades asus ta arendama ja klientidele pakkuma Postimehe veebipõhiseid sulanduva reklaami- (native advertising) ja sisuturundustooteid.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.