Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Viimane võimalus: loovkonkursile Golden Drum saab töid esitada esmaspäevani
Euroopa ühele olulisemale loovagentuuride festivalile Golden Drum saavad Eesti agentuurid oma paremaid töid esitada veel viis päeva – tähtaeg kukub 29. augustil.
Golden Drumi žürii esimehe Graham Langi sõnul peab parim võidutöö muutma hullult kadedaks ja inspireerima. “Mõlemad tunded peavad mind tabama kohe kui ma ideest kuulen,” ütles Lang.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.