Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Cannes Lions 2016 võitjad
Best Marketingi Cannes Lionsil esindanud Hando Sinisalu kommenteerib võitjaid ja jagab siseinfot žüriide pressikonverentsidelt. Kokku andsid žüriid välja 26 Grand Prix auhinda. Toome siinkohal ära subjektiivselt valitud 10.
Kõige tähtsam auhind Cannes Lionsi festivalil on Titanium Lion. Seekordne Grand Prix võit läks USA vabaajakaupade kauplusele nimega REI töö eest #optoutside, agentuur Venables Bell & Partners. Seesama töö võitis lisaks ka Grand Prix Promo & Activation kategoorias.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“