• 28.06.16, 11:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Lions 2016 võitjad

Best Marketingi Cannes Lionsil esindanud Hando Sinisalu kommenteerib võitjaid ja jagab siseinfot žüriide pressikonverentsidelt. Kokku andsid žüriid välja 26 Grand Prix auhinda. Toome siinkohal ära subjektiivselt valitud 10.
Cannes Lions 2016 võitjad
Kõige tähtsam auhind Cannes Lionsi festivalil on Titanium Lion. Seekordne Grand Prix võit läks USA vabaajakaupade kauplusele nimega REI töö eest #optoutside, agentuur Venables Bell & Partners. Seesama töö võitis lisaks ka Grand Prix Promo & Activation kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele