Viimasel ajal kirjutatakse ja räägitakse palju loovusest ning sellest, kuivõrd oluline on kreatiivsus. Kuidas aga loovate kontseptsioonide puhul jõuda teadmiseni, et milline versioon läheb ka tarbijatele korda?
Üheks lahenduseks on kasutada Tartu Ülikooli teadlaste poolt välja töötatud pilgujälgimise ja emotsioonide testi. Tegu on lahendusega, mille puhul mõõdetakse inimese pilgu teekond ning jälgitakse selle muutusi ajal, mil testisikule näidatakse konkreetseid pakendeid või reklaame. Parima pakendi selgitamisel püütakse leida vastus küsimusele, kas pakendi olulised elemendid saavad tähelepanu, milline pakend on kõige silmatorkavam ja omab üleüldiselt kõige tugevamat mõju tarbijale.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.