31. mai 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pilgujälgimise ja emotsioonide testid: teerajajad loovuse mõju hindamisel

Viimasel ajal kirjutatakse ja räägitakse palju loovusest ning sellest, kuivõrd oluline on kreatiivsus. Kuidas aga loovate kontseptsioonide puhul jõuda teadmiseni, et milline versioon läheb ka tarbijatele korda?

Üheks lahenduseks on kasutada Tartu Ülikooli teadlaste poolt välja töötatud pilgujälgimise ja emotsioonide testi. Tegu on lahendusega, mille puhul mõõdetakse inimese pilgu teekond ning jälgitakse selle muutusi ajal, mil testisikule näidatakse konkreetseid pakendeid või reklaame. Parima pakendi selgitamisel püütakse leida vastus küsimusele, kas pakendi olulised elemendid saavad tähelepanu, milline pakend on kõige silmatorkavam ja omab üleüldiselt kõige tugevamat mõju tarbijale.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700