Elamusmajandus tagaplaanil,vaba raha kulub üha enam esmavajadustele
Kasvanud on nende inimeste hulk, kes kulutaks suurema summa vaba raha tekkimisel rahasummat välisreiside ja suurostude asemel esmavajaduste või võlgade katteks, näitab SEB tarbijauuring.
SEB kogumise, investeerimise ja pensionivaldkonna juhi Elisabet Visnapuu sõnul liigutakse tarbijakindluses vastuvoolu.
Uuringu järgi kasutaks 2000-euro vaba raha saamisel summat igapäevakulutuste katmiseks 20% inimestest. Seejuures on kahe kvartali võrdluses kasvanud inimeste hulk, kes maksaksid suurema rahasumma tekkimisel oma võlgu, ent samas kahanenud summa eest suuroste tegevate inimeste arv.
Suvisel koolivaheajal kulub lapsevanematel kõige rohkem raha reisimisele, millele järgnevad kulutused laagritele ja meelelahutusele, selgub SEB uuringust.
Kuigi lõpptulemust on veel vara mõõta, siis näitab Google’i otsingu statistika, et USA sisulooja ja striimeri IShowSpeedi külastuse järel kasvas Eestiga seotud otsingute arv kahe päevaga 30%, rääkis EISi turismiosakonna juht Anneli Lepp.
Alates juuli keskpaigast alustas Inchcape Eesti turundustiimi juhina ning kliendikogemuse eestvedajana tööd Aasta Kommunikatsioonijuht 2023 laureaat Katre Kärner.
Sotsiaalmeedias ostlemine pole enam vaid noorte pärusmaa – vähemalt iga kolmas 60ndates ja iga kuues 70+ vanuses eestlane teeb seal regulaarselt oste, näitab Adyeni kaubandusuuring.