Autor: Helen Külaots • 15. aprill 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Vana Tallinna rebränding

Vana Tallinna rebränding
Liköör Vana Tallinn toob paljudele meelde keskaegse Tallinna vanalinna, nõukaaja nostalgia ja vanaprouade baarikapid – aeg oli seda muuta! Toimus Vana Tallinna rebränding.

Ülesanne: Vana Tallinn suudab ilmselgelt pakkuda jooginaudingut tunduvalt suuremale sihtgrupile kui stereotüüpidesse kinni jäänud minevik meil mälus hoiab. TNS Emori poolt 2014. aastal läbiviidud uuring näitas, et kõige suurem kasvupotentsiaal on Vana Tallinnal meeste seas. Seetõttu sai eesmärgiks positsioneerida Vana Tallinna põhibränd preemiumklassi ning naiseliku Creami seeria kõrvale just enesekindlale ja edukale mehele.:Tegime Vana Tallinnaga 2015. aastal läbi täieliku brändiuuenduse, muutudes kommunikatsioonis ja reklaamikeeles selgelt mehelikuks ning andes mõista, et tegu on ajaga kaasas käiva kaubamärgiga, millel on rahvusvaheline haare. Ka Liviko liköörimeistrid on teinud suurepärast tööd ja timminud Vana Tallinna maitsenüansse, et meestele rohkem suudmööda olla.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700