Helen Külaots • 12. aprill 2016
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Helista suvalisele rootslasele ehk kuidas Rootsi riik end turundab

Kampaania "Rootsi number"  

Aprilli alguses läks Rootsis käima riiki tutvustav kampaania "The Swedish Number". Nimelt on Rootsil nüüd oma telefoninumber, millele helistades ühendatakse sind mõne kohaliku elanikuga, kellelt saab küsida enda jaoks huvipakkuvaid küsimusi.

Kampaania autori Björn Stahli (agentuuri Ingo Stockholm loovjuht, kes oli muuseas ka loovusfestivali Balticbest 2015 žürii liige) sõnul keskendub kampaania põhiidee sellele, et Rootsi on vaba maa ning inimesed võivad vabalt avaldada oma arvamust ning kes oleks seega parem oma riigist rääkima kui mitte selle elanikud. Kampaania tähistab ka Rootsi ajakirjandusvabaduse 250. aastapäeva. Töö tellija, Rootsi Turismiamet, soovib läbi selle tõsta riigi teadlikkust ja tuntust turistide seas.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com