Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Case Study: Tartu Ülikooli õppekavade tutvustus läbi vilistlaste kogemuse
TÜ turunduse peaspetsialist Teele Arak Turundustegu finaalis oma tööd esitlemas (Password 2016)
Foto: Raul Mee
Tartu Ülikool lähenes õppekavade tutvustamisele inimliku nurga alt: kuulsad kõneisikud ja vilistlased rääkisid läbi videote oma kogemustest, et kummutada noorte seas levinud müüte õppekavade praktilisest suunitlusest tulevikus. Kampaania võitis Aasta Turundustegu 2015 avaliku sektori kategooria.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.