Autor: Silja Oja • 30. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hea reklaam on nagu muinasjutt

Sigurd Bjerre
Foto: Raul Mee
Võitlus tähelepanu pärast: kuidas haarata teleri ees sohval istuva inimese tähelepanu? Kokkuvõte 17. märtsil Kuldmuna seminaril esinenud Kuldmuna 2016 TV/raadio kategooria žürii esimehe, Brandhouse’i AD Sigurd Bjerre ettekandest (Taani).

Hetkel, kui aktiivseid ad blockeri kasutajaid on maailmas 198 miljonit ja viimase 12 kuu jooksul on  see arv kasvanud 41%, on tarbijal kontroll selle üle, mida ta vaatab. Sa ei saa talle halba reklaami enam vägisi sisse sööta, vaid pead näitama midagi suurepärast. või kellele kaasa tunda. Inetu pardipoeg, keda keegi ei sallinud ja kes ei leidnud oma kohta teiste seas, kasvas kõige ilusamaks luigeks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700