• 28.03.16, 15:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joel Volkov: Kogu reaalsus ei muutu virtuaalseks

Tanki loovjuht Joel Volkov soovitab digivaimustuses turundajatel mõelda reklaamitegevuse tegeliku eesmärgi peale. Selleks ei ole digitaalsete kanalite maksimaalne täitmine suvalise sisuga. Selleks ei ole blogimine, laikimine, sheerimine või täägimine lihtsalt selle pärast, et need nähtused on olemas.
Joel Volkov
  • Joel Volkov
Tank on Eesti digitaalreklaami pioneer. Pole kategooriat või ideed, mida me poleks viimase paarikümne aasta jooksul proovinud või laiapinnaliselt rakendanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele