• 21.01.16, 08:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Agentuur tõi võileivaprojektiga kokku viis toiduainete tootjat

Esimest korda turundusmaastikul koondas strateegiaagentuur La Ecwador kokku oma viis koostööpartnerit, et minimaalse reklaamikuluga luua ühine projekt. Agentuur pakkus oma partneritele võimalust ühise kampaaniana tutvustada enda tooteid ning pakkuda oma klientidele uusi maitsekooslusi. Koostöös viie kodumaise toiduainete tootjaga sai eile hoo sisse võileivaprojekt “Ideaalne võileib”.
Agentuur tõi võileivaprojektiga kokku viis toiduainete tootjat
Projekti “Ideaalne võileib” eesmärk on tutvustada viie toiduainete tootja parimaid tooteid, mis ühiselt moodustavad ühe isuäratavalt toitva võileiva. Projektis löövad kaasa Eesti Leivatööstus oma pagaritoodetega, Saaremaa Piimatööstus juustude ja määretega, Nõo Lihatööstus lihatoodetega, Bambona puu- ja köögiviljadega ning Maadlex kastmetega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele