• 13.01.16, 17:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-poodide probleemid saavad alguse halvast märgistamisest ehk tag'imisest

Intervjuu e-kaubanduse konverentsi "Kuidas parandada kliendikogemust e-kaubanduses?" peaesineja Thomas Storgaard Gronnega.
E-poodide probleemid saavad alguse halvast märgistamisest ehk tag'imisest
  • Foto: Shutterstock
Oleme 2016. aasta alguses. Millised on e-kaubanduse peamised trendid sel aastal?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele