Autor: Hando Sinisalu • 16. detsember 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Bännerreklaam psühhopaatidele

TBWA\ Paris Loovjuht Hugues Cholez
Bännerreklaam pole veel surnud! Prantsuse reisipakkuja Voyages-SNCF.com bännerikampaania sõnum oli lihtne: haara pilet otse bännerilt, ole „psühhopaat“ ja osale piletimängus maniakaalse visadusega! Bännerimängu auhinnaks olid tasuta rongipiletid Euroopasse. Valida sai kolme erineva bännerimängu vahel: 1) 24h bänner: et võita, tuli bännerit tuleb klikkida 24 tundi järjest; 2) 1 miljoni kliki bänner: võitmiseks tuli bännerit klikkida miljon korda; 3)587 miili bänner: bänneril tuli scrollida 587 miili (vahemaa Londonist Genfi).

Voyages-SNCF.com on Prantsuse suurim veebipõhine reisipakkuja, kellel on 13 veebi– ja mobiilisaiti. Voyages-SNCF.com on osa SNCF grupist (Prantsuse Virgin Atlanticu analoog). UK turule siseneti uk.voyage-sncf.com-i nime all 2013. aastal. Kui Prantsusmaal on SNCF  turuliider, siis Briti reisihuviliste jaoks oli tegu pea täiesti tundmatu brändiga.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700