Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Case study: Bännerreklaam psühhopaatidele
TBWA\ Paris Loovjuht Hugues Cholez
Bännerreklaam pole veel surnud! Prantsuse reisipakkuja Voyages-SNCF.com bännerikampaania sõnum oli lihtne: haara pilet otse bännerilt, ole „psühhopaat“ ja osale piletimängus maniakaalse visadusega! Bännerimängu auhinnaks olid tasuta rongipiletid Euroopasse. Valida sai kolme erineva bännerimängu vahel: 1) 24h bänner: et võita, tuli bännerit tuleb klikkida 24 tundi järjest; 2) 1 miljoni kliki bänner: võitmiseks tuli bännerit klikkida miljon korda; 3)587 miili bänner: bänneril tuli scrollida 587 miili (vahemaa Londonist Genfi).
Voyages-SNCF.com on Prantsuse suurim veebipõhine reisipakkuja, kellel on 13 veebi– ja mobiilisaiti. Voyages-SNCF.com on osa SNCF grupist (Prantsuse Virgin Atlanticu analoog). UK turule siseneti uk.voyage-sncf.com-i nime all 2013. aastal. Kui Prantsusmaal on SNCF turuliider, siis Briti reisihuviliste jaoks oli tegu pea täiesti tundmatu brändiga.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]