Hando Sinisalu • 16. detsember 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: Bännerreklaam psühhopaatidele

TBWA\ Paris Loovjuht Hugues Cholez  

Bännerreklaam pole veel surnud! Prantsuse reisipakkuja Voyages-SNCF.com bännerikampaania sõnum oli lihtne: haara pilet otse bännerilt, ole „psühhopaat“ ja osale piletimängus maniakaalse visadusega! Bännerimängu auhinnaks olid tasuta rongipiletid Euroopasse. Valida sai kolme erineva bännerimängu vahel: 1) 24h bänner: et võita, tuli bännerit tuleb klikkida 24 tundi järjest; 2) 1 miljoni kliki bänner: võitmiseks tuli bännerit klikkida miljon korda; 3)587 miili bänner: bänneril tuli scrollida 587 miili (vahemaa Londonist Genfi).

Voyages-SNCF.com on Prantsuse suurim veebipõhine reisipakkuja, kellel on 13 veebi– ja mobiilisaiti. Voyages-SNCF.com on osa SNCF grupist (Prantsuse Virgin Atlanticu analoog). UK turule siseneti uk.voyage-sncf.com-i nime all 2013. aastal. Kui Prantsusmaal on SNCF  turuliider, siis Briti reisihuviliste jaoks oli tegu pea täiesti tundmatu brändiga.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com