Minu jaoks on juba traditsiooniks saanud veeta novembrikuus kolm päeva pimedas ruumis mõnes Euroopa pealinnas ja vaadata hommikust õhtuni reklaame. Mitte lihtsalt vaadata, vaid neid ka hinnata. Sadu ja sadu, isegi tuhandeid reklaame. Selle masohhistliku harrastuse nimi on osalemine EPICA žüriis. Loe Hando Sinisalu muljeid EPICA Awards žürii tööst Berliinis.
Seekord siis istusime pimedas ruumis Berliini lääneosas Kurfürstendamil ja vaatasime reklaame 75st riigist, välja arvatud Eesti (Eesti agentuurid teatavasti rahvusvahelistel konkurssidel osaleda ei armasta). EPICA konkurss kasvab iga aasta eelkõige tänu Aasia ja Ameerika riikidest tulevatele reklaamidele, tänavu oli konkursil juba üle 3200 töö.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.