11. november 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kaine pilk alkoholireklaamile

Olerexi tanklas  Foto: Raul Mee, Äripäev

"Oleks äärmiselt naiivne arvata, et ainult telereklaami piiramine või keelamine vähendab alkoholikampaaniaid poole võrra. Sisuliselt on tegemist nö ühendatud anumate süsteemiga ning ühe kanali piirang tooks kaasa vaid reklaami „ümberkantimise“ mõnda teise kanalisse", kirjutab kirjutab TNS Emori ärisuuna juht Külli Esko.

Alustan sealt, kus Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu oma selleteemalises kolumnis „Väide, et alkoholi¬reklaam ei tööta, on reklaami¬tööstusele solvav" lõpetas: „Ja kui ühiskonna (ja seadusandja) soov on alkoholitarbimist piirata, siis üks võimalikest hoobadest on alkoholireklaami piiramine või keelamine.“

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com