Ainult tellijatele
7. oktoober 2015
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Trend: Tulevik on hübriidtalentide päralt

Scott Prindle ja Kip Voytek
Autor: Ardo Kaljuvee

Selliste, kelles peitub nii loovust kui sügavamat huvi tehnika ja programmeerimise vastu. Agentuurid ei soovi enam palgata spetsialiste, kellel on ainult kitsad teadmised konkreetses valdkonnas, vaid selliseid, kellel on huvi ja teadmised erinevatest valdkondadest. Tiimid lähevad väiksemaks.

Kokkuvõte septembris Tallinnas toimunud workshopist, mille viisid läbi USA digiturunduse gurud Scott Prindle ja Kip Voytek - mehed, kes on olnud nii Nike+ kui ka palju poleemikat tekitanud Burger King "Whopper Sacrifice” Facebooki kampaania taga.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700