7. oktoober 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Trend: Tulevik on hübriidtalentide päralt

Scott Prindle ja Kip Voytek
Foto: Ardo Kaljuvee
Selliste, kelles peitub nii loovust kui sügavamat huvi tehnika ja programmeerimise vastu. Agentuurid ei soovi enam palgata spetsialiste, kellel on ainult kitsad teadmised konkreetses valdkonnas, vaid selliseid, kellel on huvi ja teadmised erinevatest valdkondadest. Tiimid lähevad väiksemaks.

Kokkuvõte septembris Tallinnas toimunud workshopist, mille viisid läbi USA digiturunduse gurud Scott Prindle ja Kip Voytek - mehed, kes on olnud nii Nike+ kui ka palju poleemikat tekitanud Burger King "Whopper Sacrifice” Facebooki kampaania taga.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700