7. oktoober 2015
Ainult tellijatele

Trend: Tulevik on hübriidtalentide päralt

Scott Prindle ja Kip Voytek
Autor: Ardo Kaljuvee

Selliste, kelles peitub nii loovust kui sügavamat huvi tehnika ja programmeerimise vastu. Agentuurid ei soovi enam palgata spetsialiste, kellel on ainult kitsad teadmised konkreetses valdkonnas, vaid selliseid, kellel on huvi ja teadmised erinevatest valdkondadest. Tiimid lähevad väiksemaks.

Kokkuvõte septembris Tallinnas toimunud workshopist, mille viisid läbi USA digiturunduse gurud Scott Prindle ja Kip Voytek - mehed, kes on olnud nii Nike+ kui ka palju poleemikat tekitanud Burger King "Whopper Sacrifice” Facebooki kampaania taga.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700