Ainult tellijatele
7. oktoober 2015
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eestlased usaldavad kõige rohkem traditsioonilisi reklaame

Nielseni ülemaailmse uuringu „Global Trust in Advertising“ andmetel usaldavad eestlased traditsiooniliste meediakanalite reklaame rohkem kui online- ja mobiilireklaame. Ostuotsuseid tehakse aga madalamast usaldusest hoolimata – koguni 50% vastanutest jõuab ostuotsuseni otsingumootorites kuvatava reklaami põhjal.

Kõige usaldusväärsem reklaamiallikas on inimesed, keda me tunneme ja teame. Nielseni ülemaailmse uuringu “Global Trust in Advertising” andmetel usub 89% eestlastest sõprade ja perekonna soovitusi. Lisaks sõpradele usaldab 72% Eesti elanikkonnast teiste tarbijate poolt veebi postitatud arvamusi. Ettevõtete veebilehed kuuluvad samuti usaldusväärseimate reklaamivormide hulka – koguni 69% eestlastest usaldab neid. Lisaks sellele usaldab 52% vastanutest elektroonilisi reklaamposte.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700