• 25.09.15, 14:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nexd lansseeris esimese rahvusvahelise kampaania

Eesti esimene mobiilireklaamide tootja Nexd lansseeris 24. septembril Austria turul neljas meediagrupis oma esimese rahvusvahelise projekti, Mini Clubmani lansseerimiskampaania mobiiliekraanidel.
Nexd lansseeris esimese rahvusvahelise kampaania
Kampaania viidi ellu koostöös Initiative Austria haru ning Mini kohaliku loovagentuuriga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele