• 02.09.15, 15:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalmeedia 7 kuuma fakti

Juunis viis Idea Group läbi üle-eestilise sotsiaalmeedia ja nutiseadmete tarbimist puudutava uuringu, mille käigus küsitleti 1020 Eestis elavat inimest. Uuringust joonistuvad välja erinevate rahvus- ja vanuseklasside harjumused sotsiaalmeedia tarbimise ja tehnoloogiliste eelistuste kohta. Siin kõige olulisemad faktid.
Sotsiaalmeedia 7 kuuma fakti
1. 10-st veebikasutajast 9 käib FacebookisFacebook on vaieldamatult kõige populaarsem sotsiaalmeedia kanal. Noortest vanuses 18–25 eluaastat kasutab Facebooki lausa 100%. Ja isegi 51–65-aastastest veebikasutajatest käib 91% vähemalt kord kuus Facebookis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele