Selle aasta Best Internet tuleb erakordselt praktiline. Otse konverentsil osalejate silme all rullub lahti ühe reaalselt Eestis tegutseva ettevõtte - meestesärke disainiva ja tootva ettevõtte SWÄRK - digitaalturunduse strateegia ja kampaaniate lugu.
SWÄRKI digitaalturunduse lugu on jaotatud erinevatesse osadesse. Iga osa puhul kajastame meie “katsejänese” tegemisi ja tulemusi. Räägime detailselt kõikidest vigadest, õnnestumistest, tulemustest ja jagame kogemusi: mis töötas ja mis mitte. Lisaks esineb ka vastava valdkonna tunnustatud ekspert välismaalt, kes annab teemale helikoptervaate.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.