Silja Oja • 16. aprill 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Millest tuleb juttu 22. aprillil sotsiaalmeedia konverentsil

Päästeameti kommunikatsiooniosakonna peaspetsialist Joosep Raudsepp räägib, et sotsiaalmeedia turundus ei tohiks olla asi iseenesest. "Sotsiaalmeedias tuleb võimendada olemasolevaid tegevusi, mitte mõelda spetsiaalselt sotsiaalmeedia jaoks välja kampaaniaid," ütleb ta. Kui Sinu tööülesannete hulka kuulub turundus ja kommunikatsioon sotsiaalmeedias, siis on 22. aprillil Tallinnas Roseni Tornis toimuv sotsiaalmeedia konverents täpselt Sulle!

Margit Kotkas LHV Pangast räägib oma ettekandes sellest, kuidas on LHV Pangas paika pandud sotsiaalmeedias tegutsemise reeglistik. "Inimeste isikliku arvamuse ja ettevõtte arvamuse eristamine on sotsiaalmeedia tegevustes üks suurimaid väljakutseid üldse. Räägin sellest, kuidas me LHV Pangas oleme selle küsimuse lahendanud," ütleb Margit.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com