Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 16. aprill 2015
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Millest tuleb juttu 22. aprillil sotsiaalmeedia konverentsil

Päästeameti kommunikatsiooniosakonna peaspetsialist Joosep Raudsepp räägib, et sotsiaalmeedia turundus ei tohiks olla asi iseenesest. "Sotsiaalmeedias tuleb võimendada olemasolevaid tegevusi, mitte mõelda spetsiaalselt sotsiaalmeedia jaoks välja kampaaniaid," ütleb ta. Kui Sinu tööülesannete hulka kuulub turundus ja kommunikatsioon sotsiaalmeedias, siis on 22. aprillil Tallinnas Roseni Tornis toimuv sotsiaalmeedia konverents täpselt Sulle!

Margit Kotkas LHV Pangast räägib oma ettekandes sellest, kuidas on LHV Pangas paika pandud sotsiaalmeedias tegutsemise reeglistik. "Inimeste isikliku arvamuse ja ettevõtte arvamuse eristamine on sotsiaalmeedia tegevustes üks suurimaid väljakutseid üldse. Räägin sellest, kuidas me LHV Pangas oleme selle küsimuse lahendanud," ütleb Margit.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700