Autor: Silja Oja • 16. aprill 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Millest tuleb juttu 22. aprillil sotsiaalmeedia konverentsil

Päästeameti kommunikatsiooniosakonna peaspetsialist Joosep Raudsepp räägib, et sotsiaalmeedia turundus ei tohiks olla asi iseenesest. "Sotsiaalmeedias tuleb võimendada olemasolevaid tegevusi, mitte mõelda spetsiaalselt sotsiaalmeedia jaoks välja kampaaniaid," ütleb ta. Kui Sinu tööülesannete hulka kuulub turundus ja kommunikatsioon sotsiaalmeedias, siis on 22. aprillil Tallinnas Roseni Tornis toimuv sotsiaalmeedia konverents täpselt Sulle!

Margit Kotkas LHV Pangast räägib oma ettekandes sellest, kuidas on LHV Pangas paika pandud sotsiaalmeedias tegutsemise reeglistik. "Inimeste isikliku arvamuse ja ettevõtte arvamuse eristamine on sotsiaalmeedia tegevustes üks suurimaid väljakutseid üldse. Räägin sellest, kuidas me LHV Pangas oleme selle küsimuse lahendanud," ütleb Margit.

Kaidi Laev Denim Dreamist räägib oma kogemustest Facebooki sisuloomes. "FB sisuloome on nagu ajakirja toimetamine. Väga oluline on järjekindlus," arvab Kaidi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700