• 09.04.15, 15:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kadri Ärm: kunst ja kommerts ei pea olema vastandid

Saku Õlletehas tõi märtsis turule kaks uut, naturaalset ning säilitusainetevaba siidrit Pilvine õun ja Mesine pirn. Preemium-segmendi tarbijale mõeldud uudistoote turunduskampaania planeerimisel valisid Saku ja Imagine kampaania sõnumit kandma Eesti kunstnike tööd. Maalidest, fotodest ja joonistustest nahkehistöö, disainkleidi ning ehtsast hõbedast valmistatud stiliseeritud joogikõrreni. Kuidas selle lahenduseni jõuti, räägib Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm.
Saku Õlletehas tõi märtsis turule kaks uut, naturaalset ning säilitusainetevaba siidrit Pilvine õun ja Mesine pirn. Preemium-segmendi tarbijale mõeldud uudistoote turunduskampaania planeerimisel valisid Saku ja Imagine kampaania sõnumit kandma Eesti kunstnike tööd. Maalidest, fotodest ja joonistustest nahkehistöö, disainkleidi ning ehtsast hõbedast valmistatud stiliseeritud joogikõrreni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele