• 03.03.15, 11:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BDO Eesti turundust- ja kommunikatsiooni asus juhtima Karin Luiga

Alates jaanuarist 2015 juhib rahvusvahelise audiitor- ja konsultatsiooniettevõtte BDO Eesti korporatiivset turundust ja kommunikatsiooni Karin Luiga.
Karin on teenuste turunduse valdkonnas kogenud spetsialist. Ta on üle kümne aasta töötanud advokaadibüroode võrgustikus, kus ta viimastel aastatel keskendus turunduse koordineerimisele Baltikumis ning omandas väärtuslikke kogemusi piiriülest koostööd juhtides. Lisaks pikaajalisele kogemusele omas valdkonnas on ta Tallinna Ülikooli kommunikatsiooni instituudis lõpetatud magistriõpingud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele