Autor: Silja Oja • 2. märts 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rahvusvaheline loovusfestival Dubai Lynx ootab osalema

8. - 10 märtsini toimub Dubais araabiamaailma suurim loovusfestival Dubai Lynx. Kuna esimest korda sõidab ka väike Eesti delegatsioon seda kaema, uuris Cannes Lionsi Eesti esindaja Best Marketing, mida see festival endast kujutab. Vastab Dubai Lynx rahvusvahelise loovusfestivali direktor Emma Farmer.

Emma, olete olnud juba mitu aastat olnud Dubai Lynx Festivali direktor. Kui rasked olid algusaastad ja kuidas tunnete end nüüd? Kas on midagi, mis veel üllatab?

Iga uue regiooniga kaasnevad uued väljakutsed, ent kuna olen elanud selles piirkonnas lapsena, siis on see kant mulle tuttav ja teadsin, mida oodata. Loovtööstuse vallas ei väsi ma siiski imestamast selle piirkonna mitmekülgsuse üle. See tähendab nii arvukaid kultuurilisi nüansse kui ka kohalike andekate loovate inimeste rohkust. Eelmise aasta Cannes’i festivalilt tõi siinne piirkond koju 30 auhinnalõvi, sealhulgas mõjuka Titaniumi. Võrdluseks – 2001. aastal sai kogu piirkond vaid ühe kuldse lõvi. Eks see fakt ütleb nii mõndagi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700