• 19.02.15, 09:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sanna Sasi: eelmise aasta turundusteona meenub AndMoreFashion veebipood

Teemal Eesti Aasta turundustegu 2014 avaldab arvamust Antalise turundusjuht Sanna Sasi: "Esimesena toon välja rõivabrändide Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Bastion ja Baltman ühise  brändinguga veebipoe AndMoreFashion ja boonusprogrammi lansseeringu Baltimaades, mis toimib ülihästi koostöös kauplustega."
Esimesena toon välja rõivabrändide Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Bastion ja Baltman ühise  brändinguga veebipoe AndMoreFashion ja boonusprogrammi lansseeringu Baltimaades, mis toimib ülihästi koostöös kauplustega. Kogu tervik – alates veebipoe lihtsusest ja võimalusest vaadata saadavust erinevates poodides lõpetades viimistletud pakendilahendusega kaupa kätte saades, on hea näide professionaalsest veebipoest, milletaolist Eestis teist vast veel polegi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele