• 19.02.15, 09:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sanna Sasi: eelmise aasta turundusteona meenub AndMoreFashion veebipood

Teemal Eesti Aasta turundustegu 2014 avaldab arvamust Antalise turundusjuht Sanna Sasi: "Esimesena toon välja rõivabrändide Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Bastion ja Baltman ühise  brändinguga veebipoe AndMoreFashion ja boonusprogrammi lansseeringu Baltimaades, mis toimib ülihästi koostöös kauplustega."
Esimesena toon välja rõivabrändide Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Bastion ja Baltman ühise  brändinguga veebipoe AndMoreFashion ja boonusprogrammi lansseeringu Baltimaades, mis toimib ülihästi koostöös kauplustega. Kogu tervik – alates veebipoe lihtsusest ja võimalusest vaadata saadavust erinevates poodides lõpetades viimistletud pakendilahendusega kaupa kätte saades, on hea näide professionaalsest veebipoest, milletaolist Eestis teist vast veel polegi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele