• 19.02.15, 09:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sanna Sasi: eelmise aasta turundusteona meenub AndMoreFashion veebipood

Teemal Eesti Aasta turundustegu 2014 avaldab arvamust Antalise turundusjuht Sanna Sasi: "Esimesena toon välja rõivabrändide Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Bastion ja Baltman ühise  brändinguga veebipoe AndMoreFashion ja boonusprogrammi lansseeringu Baltimaades, mis toimib ülihästi koostöös kauplustega."
Esimesena toon välja rõivabrändide Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Bastion ja Baltman ühise  brändinguga veebipoe AndMoreFashion ja boonusprogrammi lansseeringu Baltimaades, mis toimib ülihästi koostöös kauplustega. Kogu tervik – alates veebipoe lihtsusest ja võimalusest vaadata saadavust erinevates poodides lõpetades viimistletud pakendilahendusega kaupa kätte saades, on hea näide professionaalsest veebipoest, milletaolist Eestis teist vast veel polegi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele