Silja Oja • 18 veebruar 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Krista Kalbin valiks 2014. aasta turundusteoks Toiduliidu kampaania „Soeta eestimaist, toeta eestimaist“

Möödunud aasta turundustegudele tagasi mõeldes tooksin esimesena välja Toiduliidu poolt algatatud kodumaise toidu toetuskampaania, mille tulemuseks oli see, et eestimaise kauba eelistajate hulk kasvas hüppeliselt 88%-le, ütles Valio turundus- ja tootearendusdirektor Krista Kalbin.

Möödunud aasta turundustegudele tagasi mõeldes tooksin esimesena välja Toiduliidu poolt algatatud kodumaise toidu toetuskampaania peale Vene impordikeelu jõustumist augustis. „Soeta eestimaist, toeta eestimaist“ kampaania kutsus kõiki tarbijaid kodumaiseid tootjaid aitama läbi kohaliku toidukauba eelistamise ning selle üleskutse levitamisega liitusid mitmed ministrid, avaliku elu tegelased, ajakirjandus jne. Tulemuseks oli see, et eestimaise kauba eelistajate hulk kasvas hüppeliselt 88%-le, ehk tasemele, mida viimati nägime aastal 2007. Hästi ajastatud, hea sõnumi ja missiooniga kampaania on olnud suurte muutuste perioodil abiks kõigile Eesti toidutootjatele.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com