• 18.02.15, 18:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Krista Kalbin valiks 2014. aasta turundusteoks Toiduliidu kampaania „Soeta eestimaist, toeta eestimaist“

Möödunud aasta turundustegudele tagasi mõeldes tooksin esimesena välja Toiduliidu poolt algatatud kodumaise toidu toetuskampaania, mille tulemuseks oli see, et eestimaise kauba eelistajate hulk kasvas hüppeliselt 88%-le, ütles Valio turundus- ja tootearendusdirektor Krista Kalbin.
Möödunud aasta turundustegudele tagasi mõeldes tooksin esimesena välja Toiduliidu poolt algatatud kodumaise toidu toetuskampaania peale Vene impordikeelu jõustumist augustis. „Soeta eestimaist, toeta eestimaist“ kampaania kutsus kõiki tarbijaid kodumaiseid tootjaid aitama läbi kohaliku toidukauba eelistamise ning selle üleskutse levitamisega liitusid mitmed ministrid, avaliku elu tegelased, ajakirjandus jne. Tulemuseks oli see, et eestimaise kauba eelistajate hulk kasvas hüppeliselt 88%-le, ehk tasemele, mida viimati nägime aastal 2007. Hästi ajastatud, hea sõnumi ja missiooniga kampaania on olnud suurte muutuste perioodil abiks kõigile Eesti toidutootjatele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele