Ainult tellijatele
3. veebruar 2015
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Venemaal võib liiga viisakas teenindus tekitada kliendis piinlikkustunnet

Kati Saari on Soome päritolu, suure Venemaa-kogemusega ärijuht ja turundaja, kes on lansseerinud Venemaal nullist kuni seitsme kaupluseni ZARA kauplusteketi, käivitanud Hobby Halli Venemaa äri ning viinud Onnineni Venemaa üksuse kasumisse. 11. veebruaril 2015 esineb ta Tallinnas Best Marketingi konverentsil "Kuidas müüa ja turundada vene sihtrühmale". Loe intervjuud konsultatsioonifirma Jump Smart OY strateegi Kati Saariga!

Kati Saari on Soome päritolu, suure Venemaa-kogemusega ärijuht ja turundaja, kes on lansseerinud Venemaal nullist kuni seitsme kaupluseni ZARA kauplusteketi, käivitanud Hobby Halli Venemaa äri ning viinud Onnineni Venemaa üksuse kasumisse. 11. veebruaril 2015 esineb ta Tallinnas Best Marketingi konverentsil "Kuidas müüa ja turundada vene sihtrühmale".

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700