Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Venemaal võib liiga viisakas teenindus tekitada kliendis piinlikkustunnet
Kati Saari on Soome päritolu, suure Venemaa-kogemusega ärijuht ja turundaja, kes on lansseerinud Venemaal nullist kuni seitsme kaupluseni ZARA kauplusteketi, käivitanud Hobby Halli Venemaa äri ning viinud Onnineni Venemaa üksuse kasumisse. 11. veebruaril 2015 esineb ta Tallinnas Best Marketingi konverentsil "Kuidas müüa ja turundada vene sihtrühmale". Loe intervjuud konsultatsioonifirma Jump Smart OY strateegi Kati Saariga!
Kati Saari on Soome päritolu, suure Venemaa-kogemusega ärijuht ja turundaja, kes on lansseerinud Venemaal nullist kuni seitsme kaupluseni ZARA kauplusteketi, käivitanud Hobby Halli Venemaa äri ning viinud Onnineni Venemaa üksuse kasumisse. 11. veebruaril 2015 esineb ta Tallinnas Best Marketingi konverentsil "Kuidas müüa ja turundada vene sihtrühmale".
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]