• 16.01.15, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jesper Clement: müüge toodetega kaasaskäivad elamusi, mitte tooteid

Poed peaksid keskenduma pigem toodetega kaasaskäivatele elamustele, mitte konkreetse toote müügile, ütles Tarbijakäitumise Aastakonverentsi 2015 üks peaesinejaid Jesper Clement intervjuus.
Intervjuu Tarbijakäitumise aastakonverentsi ühe peaesineja ja Copenhagen Business School õppejõu ja teadur Jesper Clementiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele