• 15.12.14, 13:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks piiratud turunduseelarve veebis on lollus?

Digiagentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval selgitab, miks ei ole mõtet internetis oma turunduseelarvet piirata. Tuleb hoopis turundustegevusi võimendada ja mõõta.
Digiagentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval selgitab, miks ei ole mõtet internetis oma turunduseelarvet piirata. Tuleb hoopis turundustegevusi võimendada ja mõõta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele