15. detsember 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Miks piiratud turunduseelarve veebis on lollus?

Digiagentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval selgitab, miks ei ole mõtet internetis oma turunduseelarvet piirata. Tuleb hoopis turundustegevusi võimendada ja mõõta.

Digiagentuuri Lavii turundusstrateeg Timo Porval selgitab, miks ei ole mõtet internetis oma turunduseelarvet piirata. Tuleb hoopis turundustegevusi võimendada ja mõõta.

Sa oled jõudnud miljonimängu pehmesse tooli ja sulle esitatakse mängu viimane küsimus. Sa tead, et igasse Facebooki reklaami pandud euro toob tagasi 11 eurot (millest ettevõtte reaalne kasum on 3 €).

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700