• 17.11.14, 11:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alustas uus raadiojaam HIT FM

Täna, 17. novembri varahommikul alustas Eesti suuremates linnades ja nende lähiümbrustes programmi edastamist uus kohalikul erakapitalil põhinev muusikaraadio Raadio HIT FM, kus rõhk helikvaliteedil ja isikupärasel muusikavalikul.
Uus raadiojaam erineb tänastest muusikajaamadest eelkõige selle poolest, et lood valib iga saatejuht ise, lähtudes saatetunnist ja selle iseloomust. Parima helikvaliteedi saavutamiseks lastakse eetrisse ainult lineaarset CD-kvaliteediga muusikat ning välditakse signaali edastamisel stuudiost saatjasse heli digitaalset kompresseerimist. Selliselt kõlavad raadios kõik muusikapalad täpselt nii, nagu need on helirežissööride ja produtsentide poolt loodud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele