Täna, 17. novembri varahommikul alustas Eesti suuremates linnades ja nende lähiümbrustes programmi edastamist uus kohalikul erakapitalil põhinev muusikaraadio Raadio HIT FM, kus rõhk helikvaliteedil ja isikupärasel muusikavalikul.
Uus raadiojaam erineb tänastest muusikajaamadest eelkõige selle poolest, et lood valib iga saatejuht ise, lähtudes saatetunnist ja selle iseloomust. Parima helikvaliteedi saavutamiseks lastakse eetrisse ainult lineaarset CD-kvaliteediga muusikat ning välditakse signaali edastamisel stuudiost saatjasse heli digitaalset kompresseerimist. Selliselt kõlavad raadios kõik muusikapalad täpselt nii, nagu need on helirežissööride ja produtsentide poolt loodud.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.