6. november 2014
Ainult tellijatele

Meediaaudit suurendab meediainvesteeringute efektiivsust

Nii nagu on täiesti normaalne, et ettevõte tellib oma raamatupidamise kontrollimiseks finantsauditi või IT lahendustele erapooletu hinnangu saamiseks IT auditi, kasutavad eesrindlikud organisatsioonid oma marketingi ROI optimeerimiseks meediaauditit. Konsultatsioonifirma Target One partner Ranno Pajuri selgitab lähemalt.

Meediaaudit on erapooletu professionaalne hinnang ettevõtte meediastrateegia, meediaplaanide või varasemate meediainvesteeringute suhtes, mille eesmärk on leida võimalusi efektiivsuse suurendamiseks. Efektiivsuse suurendamine ei pruugi alati tähendada kulude kokkuhoidu, vaid pigem on eesmärgiks leida optimaalseim lahendus, mis vastab ettevõtte turunduseesmärkidele.  Et enamasti on ettevõtte turunduseelarves meediakulude osakaal väga suur, siis on kulude optimeerimise potentsiaal siiski samuti märkimisväärne.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700