Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Initiative'i tiimiga liitus Lasse Sool
1. oktoobrist asus meediaagentuuri Initiative juhatuse liikme ja turundusanalüütika juhi kohale senine Bigbanki turundusjuht Lasse Sool.
"Leian, et meediaagentuurid võiksid rohkem panustada klientide meediakasutuse, turundustegevuste ja ärieesmärkide vaheliste seoste mõõtmisse. Turundusanalüütika peaks olema loomulik osa meediaagentuuri teenusest.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“