Autor: Silja Oja • 14. oktoober 2014
Ainult tellijatele

Uuring: 83% Eesti elanikest keelaks müügikõned oma telefoninumbrile

Tele2 ja Eesti Telekom tegid Riigikogu majanduskomisjonile ettepaneku anda igaühele võimalus piirata oma telefonile müügikõnede tegemine. Tele2 ja Eesti Telekom on kaotanud telemarketingis edukale Elisale 4 aastaga Elisale ligi 80 000 klienti. Kas tegemist on Elisa vastase „vandenõuga“? Kommenteerib Elisa Eesti juht Sami Seppänen. Sõna võtavad ka TNS Emori uuringuekspert Jaana Helm, Eesti Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm, Tele2 juhatuse esimees Argo Virkebau, Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel ja Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.

Oktoobris valminud TNS Emori uuringu kohaselt soovib 83% Eesti elanikest keelata müügikõned oma telefoninumbrile. Lisaks leiab 89% vastanutest, et müügikõnesid võiks teha vaid juhul, kui inimene on ise selleks loa andnud.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700