DMEXCO (Digital Marketing Exposition & Conference) mess ja konverents on digitaalvaldkonna suursündmus, mis toimub iga aasta septembris Saksamaal Kölnis. Nii nagu eelnevatel aastatel, ületas DMEXCO ka sel sügisel kõiki näitajaid – 10. ja 11. septembril astus lavale enam kui 470 esinejat, 700 000-ruutmeetrisel messipinnal näitas ennast 807 digiettevõtet ning üritusel osales üle 30 000 külastaja 100-st riigist üle maailma. Selle aasta motoks on "Entering New Dimensions".
Juba konverentsi avaettekannetes räägiti uuest ajastust ja mõistest digitaalne majandus ehk "digiconomy". Ka järgnevad esinejad kinnitasid, et digitaalne meedia ei ole enam kaugeltki nišš, vaid igapäevane reaalsus ja keskkond, kus me kõik elame. "Digitaalturundust ei ole enam olemas, on vaid turundamine digitaalses maailmas," ütles David Shing (AOL), kelle ametinimetuseks Digital Prophet.