12. september 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Digitaalturundust ei ole enam olemas, on vaid turundamine digitaalses maailmas

Best Marketing Internationali produtsent Maarja Laasu teeb kokkuvõtte Euroopa suurimast digivaldkonna konverents-messist DMEXCO: "Konverentsil räägiti mõistest digitaalne majandus ehk "digiconomy". Ddigitaalne meedia ei ole enam kaugeltki nišš, vaid igapäevane reaalsus ja keskkond, kus me kõik elame. Digitaalturundust ei ole enam olemas, on vaid turundamine digitaalses maailmas."

DMEXCO (Digital Marketing Exposition & Conference) mess ja konverents on digitaalvaldkonna suursündmus, mis toimub iga aasta septembris Saksamaal Kölnis. Nii nagu eelnevatel aastatel, ületas DMEXCO ka sel sügisel kõiki näitajaid – 10. ja 11. septembril astus lavale enam kui 470 esinejat, 700 000-ruutmeetrisel messipinnal näitas ennast 807 digiettevõtet ning üritusel osales üle 30 000 külastaja 100-st riigist üle maailma. Selle aasta motoks on "Entering New Dimensions".

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com