9. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ettevõtja, ära toeta Putini propagandat!

Esmaspäevase Äripäeva kaanelugu näitab, kuidas tuntud Eesti ettevõtted reklaamivad end massiivselt ka Eestis nähtavates Putini-meelsetes telekanalites.

Äripäeva hinnangul on ettevõtjal Ukraina sõja taustal ja käimasoleva külma sõja tingimustes viimane aeg mõtlema hakata, kuidas kulutada reklaamiraha nii, et see ei toetaks kaudselt Vene propagandamasinat. Oma toodete reklaamimine Putini ideoloogiat edastavates meediakanalites kannab kaudse moraalse heakskiidu pitserit hoolimata sellest, et selle taga on tegelikult puhtmajanduslik kaalutlus ühelt poolt, teisalt aga lihtsalt süvenematus. Äripäeva andmetel reklaamib end Vene kanalites ligi 150 ettevõtet – aga ka riigiasutust, nende hulgas haigekassa.

Mõistame ettevõtjate argumenti, et venekeelse tarbijani on vaja jõuda. On tõsi, et kui ühed ettevõtted kõnealustes kanalites reklaami ei ostaks, siis teeks seda keegi teine: turg tühja kohta ei salli. Tavapärases poliitilises olukorras on igati normaalne, et ettevõtja järgib oma tegevuses puhtalt majanduslikke printsiipe ning leiab oma auditooriumiga suhtlemiseks toimivad kuluefektiivsed lahendused.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700