Äripäeva hinnangul on ettevõtjal Ukraina sõja taustal ja käimasoleva külma sõja tingimustes viimane aeg mõtlema hakata, kuidas kulutada reklaamiraha nii, et see ei toetaks kaudselt Vene propagandamasinat. Oma toodete reklaamimine Putini ideoloogiat edastavates meediakanalites kannab kaudse moraalse heakskiidu pitserit hoolimata sellest, et selle taga on tegelikult puhtmajanduslik kaalutlus ühelt poolt, teisalt aga lihtsalt süvenematus. Äripäeva andmetel reklaamib end Vene kanalites ligi 150 ettevõtet – aga ka riigiasutust, nende hulgas haigekassa.
Mõistame ettevõtjate argumenti, et venekeelse tarbijani on vaja jõuda. On tõsi, et kui ühed ettevõtted kõnealustes kanalites reklaami ei ostaks, siis teeks seda keegi teine: turg tühja kohta ei salli. Tavapärases poliitilises olukorras on igati normaalne, et ettevõtja järgib oma tegevuses puhtalt majanduslikke printsiipe ning leiab oma auditooriumiga suhtlemiseks toimivad kuluefektiivsed lahendused.