18. juuni 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Media Lions Grand Prix: isikutunnistus kui meedium

Media Lionsi Grand Prix võitis Peruu agentuuri Havas Lima töö "Coca-Cola Happy ID". Žürii arvates on see hea tõestus väitele, et tänapäeval võib sõnumit kandev meedium olla ükspuha mis asi - antud juhul siis Peruu kodaniku isikutunnistus.

https://www.youtube.com/watch?v=PANHXICd180

Coca-Cola kasutas ära asjaolu, et Peruus (nagu ka igal pool mujal) on inimesed dokumendifotodel väga tõsiste, isegi kurjade nägudega. Coca-Cola seadis mitmel pool Peruus üles fotokabiinid, milles tuli teha dokumedifoto teha naeratava näoga. Kõik fotografeeritavad said kingituseks ka pudeli Coca-Colat. Tervelt 90% Peruus kampaaniaperioodil tehtud dokumendifotodest tehti Coca-Cola fotokabiinides. Samuti said kõik naeratava näoga ID kaardi omanikud Coca- Colat ostes soodustust.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700