Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Media Lions Grand Prix: isikutunnistus kui meedium
Media Lionsi Grand Prix võitis Peruu agentuuri Havas Lima töö "Coca-Cola Happy ID". Žürii arvates on see hea tõestus väitele, et tänapäeval võib sõnumit kandev meedium olla ükspuha mis asi - antud juhul siis Peruu kodaniku isikutunnistus.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.