• 18.06.14, 13:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Media Lions Grand Prix: isikutunnistus kui meedium

Media Lionsi Grand Prix võitis Peruu agentuuri Havas Lima töö "Coca-Cola Happy ID". Žürii arvates on see hea tõestus väitele, et tänapäeval võib sõnumit kandev meedium olla ükspuha mis asi - antud juhul siis Peruu kodaniku isikutunnistus.
https://www.youtube.com/watch?v=PANHXICd180

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele