• 06.05.14, 13:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiil pole enam lisakanal, sealt saab uus ka alguse

Mobi Labi tegevjuhi Veiko Raime sõnul on huvi mobiilsete arenduste vastu nii kodu- kui välisturgudel kasvav ja seega pole mobiil enam vaid lisakanal teiste kõrval, vaid koht, kust mõnel juhul hoopis alustatakse.
„Trend on see, et kui varem olid e-teenused esimesena arvutites ja mobiili võeti kui täiendavat lisakanalit, siis nüüd on tekkinud hulk uusi põnevaid teenused, mis on saanud alguse mobiilist ja liiguvad sealt edasi teistesse kanalitesse,“ ütles Raime.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele