• 05.05.14, 10:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ARVAMUS: Kuidas olla bjuutiful?

Kohustuslik riiding turundajatele! Õpetajate Lehes ilmunud artikli autor on Priit Põhjala.
Kui Eesti Ekspressi rubriik „Guud/Bääd” välja arvata, kohtas varem selliseid inglise-eesti sõnakoletisi ainult teismelistele suunatud reklaamides: „Laifstailer” (Hawaii Express), „Muusika on pauer” (Spin FM), skandaalne „Dõup on pask” (jälle tervise arengu instituut) ja nii edasi. Reklaamiloojad järgisid püüdlikult aabitsatõde: läbi tiheda infoliikluse soovitud sihtrühmani jõudmiseks tuleb laenata selle siht­rühma keelt. Ilmselt vabandataks selle reklaamiinimeste igihalja tarkusega välja ka juba mainitud kampaania „Fiidi karu”, mis on mõeldud harima nimelt 12–16-aastaseid noori.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele