Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Käitumisteaduste rakendamine lisab Emori uuringutele uue mõõtme
Alates käesolevast aastast rakendab Emor turu-uuringute läbiviimisel uue suunana käitumisteaduste pakutavaid võimalusi. See täiendab senist neuroturunduse valdkonda ja lisab uue vaatenurga ka traditsioonilistele uuringutele.
Käitumisteaduste all mõeldakse inimkäitumise süstemaatilist uurimist kontrollitud vaatluste ja teaduslike eksperimentide abil. Kitsamatest valdkondadest kuuluvad siia peamiselt psühholoogia, kognitiivne teadus ja käitumisökonoomika (behavioural economics), mis kujutab endast käitumisteaduste rakendamist majandusteaduses.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.