Autor: Silja Oja • 29. november 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Fazer otsib turundus- ja kommunikatsioonijuhti

Sind ootavad huvitavad väljakutsed rahvusvahelises ettevõttes, professionaalne meeskond ning kaasaegsed töötingimused. Kandideerimise tähtaeg on 13. detsember.

Fazer Grupp on pereettevõte, mis loodi 1891. aastal, kui Karl Fazer avas Helsingis oma esimese kohviku. Tänaseks tegutseb Fazer kaheksas riigis ning on pühendunud kahele ärisuunale, pakkudes maitseelamusi maiustuste ning pagaritoodete turul ning teenindas kliente ning tarbijaid toitlustusteeninduses. Fazer Eesti AS on asutatud 1993.aastal ning kuulub Fazer Grupi koosseisu.

Eestis on tuntuimad brändid Karl Fazer, Geisha, Tutti Frutti, Dumle, Kismet, Marianne, Fazer Kodusai, Fazer Must leib ja Fazer Fresh. Fazer toodab pagaritooteid Tallinnas, opereerib jaekettides küpsetuspunkte ning turustab  nii pagaritooteid kui maiustusi suurimates jaekettides.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700