• 25.11.13, 15:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ARVAMUS: Rohkem enesekindlust, seltsimehed!

Kui palju on turundus- ja reklaamiringkondades kuulda olnud jutte, et kohalik klient ei lase teha midagi huvitavat, teistsugust või vapustavat? Nüüd ometi lasti teha, nagu eriala reaktsioonist välja võis lugeda, midagi niivõrd vapustavat, et klient isegi sai sellest vappevärinad ning peatas kampaania sootuks. Loomulikult käib jutt jätkuvalt EASi Vene-suunalisest viral-kampaaniast. EAS, sa oled küll väikese riigi asutus, kuid rohkem enesekindlust ja jätkake. Kui juba alustatud sai, siis tasuks vaadata tulemuste, mitte arvamuste pealt. Sellised need klipid polnud, et Venemaa meile sõja kuulutaks. >> Artikli autor on reklaamiagentuuri Rakett strateeg Siim Pütsepp.
Kui palju on turundus/reklaamiringkondades kuulda olnud jutte, et kohalik klient ei lase teha midagi huvitavat, teistsugust või vapustavat? Nüüd ometi lasti teha, nagu eriala reaktsioonist välja võis lugeda, midagi niivõrd vapustavat, et klient isegi sai sellest vappevärinad ning peatas kampaania sootuks. Loomulikult käib jutt jätkuvalt EASi Vene-suunalisest viral-kampaaniast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele