Autor: Silja Oja • 21. november 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kristi Seppel: kaubanduskeskuse turundus ei ole ainult toote reklaamimine

"Vahest on mõttekam outdoori ostmise asemel keskuse wc-d korda teha,“ rääkis 20. novembri Best Marketing Clubis Cityconi ehk Rocca al Mare, Kristiine ja Magistrali kaubanduskeskuste turundusjuht Kristi Seppel ja nentis, et kaubanduskeskuse turundusinimese parimad sõbrad on lisaks agentuurile keskuse haldusjuht, turvaülem ja puhastusteenistuse juht. Loe kokkuvõtet klubihommikul räägitust!

Ajaloost: 1998.a ehitati Haabersti linnaossa rabarberipõllule Eesti esimene kaubanduskeskus Rocca al Mare, mis sel nädalal tähistab oma 15-aastast sünnipäeva. Järgmisena kerkis 1999.a Kristiine keskus ja aastal 2000.a. tuli Mustamäele Magistral.

2005.a ostis Citycon Rocca al Mare ja Kristi Seppel läks sinna tööle. Börsiettevõte Citycon haldab ja arendab kaubanduskeskusi, kokku kuulub Cityconile 39 keskust Soomes, Rootsis, Eestis, Leedus ja Taanis. 

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700