24. oktoober 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

TOP 3 digitaalkampaaniad sügisel 2013

Tutvu kolme sel sügisel enim auhinnatud digitaalkampaaniaga: The Most Powerful Arm, adidas Window Shopping ja All Eyes on the S4. Soovitus: kui teie eesmärgiks on minutitega tõsta tuntust 0st 100ni, siis miski ei ole parem kui video!

Best Marketing International jälgib pidevalt digitaalturunduse auhinnakonkursse üle terve maailma, hoides silma peal rohkem kui 100 festivalil ja konkursil. 2013.a sügisel on toimunud juba sellised suured konkursid nagu Spikes Asia, MIXX USA, Golden Drum ja DMMA Germany. Siinkohal ülevaade kolmest käesoleval sügisel enim auhinnatud kampaaniast.

THE MOST POWERFUL ARM

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700