24. oktoober 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

TOP 3 digitaalkampaaniad sügisel 2013

Tutvu kolme sel sügisel enim auhinnatud digitaalkampaaniaga: The Most Powerful Arm, adidas Window Shopping ja All Eyes on the S4. Soovitus: kui teie eesmärgiks on minutitega tõsta tuntust 0st 100ni, siis miski ei ole parem kui video!

Best Marketing International jälgib pidevalt digitaalturunduse auhinnakonkursse üle terve maailma, hoides silma peal rohkem kui 100 festivalil ja konkursil. 2013.a sügisel on toimunud juba sellised suured konkursid nagu Spikes Asia, MIXX USA, Golden Drum ja DMMA Germany. Siinkohal ülevaade kolmest käesoleval sügisel enim auhinnatud kampaaniast.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com