• 24.10.13, 14:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TOP 3 digitaalkampaaniad sügisel 2013

Tutvu kolme sel sügisel enim auhinnatud digitaalkampaaniaga: The Most Powerful Arm, adidas Window Shopping ja All Eyes on the S4. Soovitus: kui teie eesmärgiks on minutitega tõsta tuntust 0st 100ni, siis miski ei ole parem kui video!
Best Marketing International jälgib pidevalt digitaalturunduse auhinnakonkursse üle terve maailma, hoides silma peal rohkem kui 100 festivalil ja konkursil. 2013.a sügisel on toimunud juba sellised suured konkursid nagu Spikes Asia, MIXX USA, Golden Drum ja DMMA Germany. Siinkohal ülevaade kolmest käesoleval sügisel enim auhinnatud kampaaniast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele