Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Millised reklaamiagentuurid on kõige kasumlikumad?
16. septembril ilmunud Äripäeva Turunduse TOP avaldas muu hulgas ka reklaamiagentuuride majandustulemused. Tabelit juhivad kaks vana ja suurt tegijat. Edaspidi läheb pilt huvitavamaks – kas numbritest aimub põlvkonnavahetust agentuuride turul? Kommenteerivad Indrek Viiderfeld (Tabasco), Alvar Jaakson (Utopia), Joel Volkov (Tank), Ants Lusti (WWH), Helen Roonet (Imagine), Tauno Loodus (BBDO) ja Timo Hartikainen (Idea AD).
Kui selles väljaandes avaldatut veidi töödelda, sai agentuurid ritta seada ka kasumi alusel. Avanenud pilt oli päris huvitav ja tekitas paar küsimust: