• 26.09.13, 12:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millised reklaamiagentuurid on kõige kasumlikumad?

16. septembril ilmunud Äripäeva Turunduse TOP avaldas muu hulgas ka reklaamiagentuuride majandustulemused. Tabelit juhivad kaks vana ja suurt tegijat. Edaspidi läheb pilt huvitavamaks – kas numbritest aimub põlvkonnavahetust agentuuride turul?  Kommenteerivad Indrek Viiderfeld (Tabasco), Alvar Jaakson (Utopia), Joel Volkov (Tank), Ants Lusti (WWH), Helen Roonet (Imagine), Tauno Loodus (BBDO) ja Timo Hartikainen (Idea AD).
Kui selles väljaandes avaldatut veidi töödelda, sai agentuurid ritta seada ka kasumi alusel. Avanenud pilt oli päris huvitav ja tekitas paar küsimust:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele