26. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Millised reklaamiagentuurid on kõige kasumlikumad?

16. septembril ilmunud Äripäeva Turunduse TOP avaldas muu hulgas ka reklaamiagentuuride majandustulemused. Tabelit juhivad kaks vana ja suurt tegijat. Edaspidi läheb pilt huvitavamaks – kas numbritest aimub põlvkonnavahetust agentuuride turul?  Kommenteerivad Indrek Viiderfeld (Tabasco), Alvar Jaakson (Utopia), Joel Volkov (Tank), Ants Lusti (WWH), Helen Roonet (Imagine), Tauno Loodus (BBDO) ja Timo Hartikainen (Idea AD).

Kui selles väljaandes avaldatut veidi töödelda, sai agentuurid ritta seada ka kasumi alusel. Avanenud pilt oli päris huvitav ja tekitas paar küsimust:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700