Brand Manual avas septembri teisel päeval oma esimese välisesinduse – Stockholmis. Sellega seoses on aset leidnud mõned olulised muudatused ja täiendused Brand Manuali meeskonnas. Esiteks liitus Brand Manualiga tiimiga Göran Crafoord, kes hakkab juhtima uut ettevõtet Brand Manual Sweden AB. Göranil on üle 25 aasta kogemust kommunikatsiooni ja marketingi vallas nii strateegia- kui ka loovjuhina. Tema tugevuseks on inimeste alateadlike motivaatorite mõistmine ning seeläbi sihtgrupi reaalsetele vajadustele vastavate teenuste kujundamine.
"Kui sulle miski meeldib, siis räägid sellest teistele ka. Sellest teenusedisain lähtubki: tõsta konkurentsivõimet positiivsete kasutajakogemuste abil. Pelgalt olemasolevaid tooteid ja teenuseid paremaks muutes on võimalik säästa 50% turunduseelarvest,” kinnitab Brand Manual Sweden’i tegevjuht Göran Crafoord.