• 04.06.13, 14:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa online reklaamiturg kasvas eelmisel aastal 11,5%

Kõige kiiremini kasvasid online video ja mobiilireklaam. Kogu Euroopa online reklaamituru maht oli 2012. aastal 24 miljardit €. Otsimootori reklaami osakaal online reklaamist on ligi 50%.
Mai lõpus Barcelonas toimunud IAB Interact 2013 kongressil esitleti iga-aastase Euroopa online reklaamituru uuringu AdEx Benchmark tulemusi. Uuringust selgus, et kogu reklaamiturust näitas parimaid tulemusi just internetireklaam, mille kasv oli 2012. aastal 11,5%. Kindlaid kasvutulemusi näitasid nii vanemad kui ka arenevad turud. „Online sektor näib oma 2011. aasta 15,3% ja 2012. aasta 11,5% kasvuga ujuvat vastuvoolu üldisele langevale trendile,“ ütles IAB Euroopa juht Kimon Zorbas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele