4. juuni 2013
Ainult tellijatele

Euroopa online reklaamiturg kasvas eelmisel aastal 11,5%

Kõige kiiremini kasvasid online video ja mobiilireklaam. Kogu Euroopa online reklaamituru maht oli 2012. aastal 24 miljardit €. Otsimootori reklaami osakaal online reklaamist on ligi 50%.

Mai lõpus Barcelonas toimunud IAB Interact 2013 kongressil esitleti iga-aastase Euroopa online reklaamituru uuringu AdEx Benchmark tulemusi. Uuringust selgus, et kogu reklaamiturust näitas parimaid tulemusi just internetireklaam, mille kasv oli 2012. aastal 11,5%. Kindlaid kasvutulemusi näitasid nii vanemad kui ka arenevad turud. „Online sektor näib oma 2011. aasta 15,3% ja 2012. aasta 11,5% kasvuga ujuvat vastuvoolu üldisele langevale trendile,“ ütles IAB Euroopa juht Kimon Zorbas.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700