Kõige kiiremini kasvasid online video ja mobiilireklaam. Kogu Euroopa online reklaamituru maht oli 2012. aastal 24 miljardit €. Otsimootori reklaami osakaal online reklaamist on ligi 50%.
Mai lõpus Barcelonas toimunud IAB Interact 2013 kongressil esitleti iga-aastase Euroopa online reklaamituru uuringu AdEx Benchmark tulemusi. Uuringust selgus, et kogu reklaamiturust näitas parimaid tulemusi just internetireklaam, mille kasv oli 2012. aastal 11,5%. Kindlaid kasvutulemusi näitasid nii vanemad kui ka arenevad turud. „Online sektor näib oma 2011. aasta 15,3% ja 2012. aasta 11,5% kasvuga ujuvat vastuvoolu üldisele langevale trendile,“ ütles IAB Euroopa juht Kimon Zorbas.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.