Autor: Silja Oja • 3. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Väljastpoolt nähakse Baltikumi ühe riigina, pealinnaga Riia

Kokkuvõte 31. mail toimunud Best Practice seminarist "Kuidas turundada edukalt Lätis": täishäälikuga lõppev brändinimi on Lätis parem valik, Läti tarbija on oma kodumaise toodangu üle uhkem kui eestlane, Läti filiaal vajab rohkem juhi füüsilist kohalolekut, lätlaste hulgast leiab kiiremini ja paremaid müügimehi, agentuuritasud on Lätis kõrgemad kui Eestis. Loe edasi!

ERGO kindlustusseltside juhatuse liige Maarika Liivamägi:

Väljastpoolt nähakse Baltikumi ühe riigina, pealinnaga Riia. ERGO Läti ärist toimub 70% Riias ja selle lähiümbruses. Eesti reklaamiagentuuri Utopia poolt välja mõeldud kreatiivsed reklaamklipid töötavad ka Lätis - töötab otse suunatud ja paraja teravusega sõnum, mis eristub ja äratab tähelepanu. Kui Eestis on ERGO pea igal spordiüritusel ja külasimmanil end reklaamimas ja kontakte kogumas, siis Lätis „telk“ kontaktide kogumiseks ei tööta. Läti ühiskond on tagasihoidlikum ja konservatiivsem kui Eesti. Läti turu jaoks kohandatud ERGO kampaania, mis andis Lätis ootamatult head tulemused, oli „Võta üks kindlustus ja vali teine lisaks!“ (vaata kampaania eestikeelset reklaamvideot).

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700