• 31.05.13, 15:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Unikaalne kasutaja ? reaalne inimene

Unikaalne kasutaja internetis ei võrdu reaalse inimesega, tegelikult on unikaalne vaid internetibrauser. TNS Emori uuringu andmetel kasutab Eesti inimene nädala jooksul internetis käimiseks 1,6 erinevat seadet, millel kõigil on vähemalt üks kasutuses olev brauser, st üks internetikasutaja = 1,6 unikaalse kasutajaga.
„Kes on internetis kasutaja?“ on endiselt on põletavaim küsimus internetiturunduse, mõõtmise ja kasutamise osas. Küsimus lähtub ühest dogmast – internetis on kõik väga hästi mõõdetav. Mida täpselt mõõdetakse, kipub pahatihti tähelepanuta jääma. Ostjad, tarbijad, lugejad, kasutajad, vaatajad jne on ju inimesed ja me mõõdame inimeste tegevusi ning saame teada, mida nad teevad ja kuidas käituvad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele