Autor: Silja Oja • 15. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uus rakendus võimaldab kaupluste pakkumisi ise valida

Kristiine kaubanduskeskus käivitas Facebooki rakenduse “Minu Moodi Kristiine”, mis võimaldab kliendil ise valida, milliste kaupluste uudiseid ja eripakkumisi tellida ja jälgida.

Kristiine kaubanduskeskuse turundusjuhi Kristi Seppeli sõnul võimaldab selline rakendus oluliselt piirata soovimatu reklaami laekumist ning annab samal ajal tarbijale võimaluse heade pakkumistega kursis olla. 

“Iga Kristiine keskuse Facebooki lehekülje jälgija saab nüüd ise valida, milliste kaupluste kohta soovib ta personaalselt informatsiooni saada. Jaotasime kauplused liikideks, mis tähendab, et valikut saab teha ka valdkonniti - sõltuvalt sellest, kas klient soovib saada informatsiooni ilu- ja moetoodetest või hoopis spordi- ja kodukaupadest,” nentis Seppel. 

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700