• 15.05.13, 15:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus rakendus võimaldab kaupluste pakkumisi ise valida

Kristiine kaubanduskeskus käivitas Facebooki rakenduse “Minu Moodi Kristiine”, mis võimaldab kliendil ise valida, milliste kaupluste uudiseid ja eripakkumisi tellida ja jälgida.
Kristiine kaubanduskeskuse turundusjuhi Kristi Seppeli sõnul võimaldab selline rakendus oluliselt piirata soovimatu reklaami laekumist ning annab samal ajal tarbijale võimaluse heade pakkumistega kursis olla. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele