Autor: Silja Oja • 27. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Sky Plusi edukas tegevus sotsiaalmeedias leidis rahvusvahelist kajastust
Eesti suurima kommertsraadiojaama Sky Plus edukas tegevus sotsiaalmeedias on leidnud rahvusvahelist kajastust. Raadiote ja telekanalite reklaamimüügi organisatsioone ühendav assotsiatsioon EGTA kirjutab oma e-uudiskirjas, et Sky Plusi 280 tuhandest kuulajast suhtleb regulaarselt Facebookis oma lemmikjaamaga ligi kolmandik.
Raadiote ja telekanalite reklaamimüügi organisatsioone ühendav assotsiatsioon EGTA kirjutab oma e-uudiskirjas, et raadio Sky Plus 280 tuhandest kuulajast (TNS Emor, sept-nov 2012) suhtleb regulaarselt Facebookis oma lemmikjaamaga ligi kolmandik ehk 77 287 inimest. Tegemist on erakordse kuulajapoolse lojaalsusega, mida peetakse eriliseks terve Euroopa kontekstis. Loe:
"Vaatamata valitsevale multitasking meediatarbimisele on raadio roll kaaslasena vastu pidanud ja läbi sotsiaalmeedias teadliku tegutsemise isegi tugevamaks muutunud," leiab Sky Plusi turundusjuht Sigrid Saar.