Silja Oja • 27. veebruar 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Sky Plusi edukas tegevus sotsiaalmeedias leidis rahvusvahelist kajastust

Eesti suurima kommertsraadiojaama Sky Plus edukas tegevus sotsiaalmeedias on leidnud rahvusvahelist kajastust. Raadiote ja telekanalite reklaamimüügi organisatsioone ühendav assotsiatsioon EGTA  kirjutab oma e-uudiskirjas, et Sky Plusi 280 tuhandest kuulajast suhtleb regulaarselt Facebookis oma lemmikjaamaga ligi kolmandik.

Raadiote ja telekanalite reklaamimüügi organisatsioone ühendav assotsiatsioon EGTA  kirjutab oma e-uudiskirjas, et raadio Sky Plus 280 tuhandest kuulajast (TNS Emor, sept-nov 2012)  suhtleb regulaarselt Facebookis oma lemmikjaamaga ligi kolmandik ehk 77 287 inimest. Tegemist on erakordse kuulajapoolse lojaalsusega, mida peetakse eriliseks terve Euroopa kontekstis. Loe:

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com